loading...
موزیک
amir4444 بازدید : 77 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

تویوتا کمری 2015

31 فروردین 1393

camry-2015

تویوتا کمری 2015 معرفی شد، البته این یک فیس لیفت(تغییر ظاهری) برای تویوتا کمری 2015 خواهد بود. تویوتا کمری کنونی که معرفی شد، خیلی شوکه شدم، من به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص دنیای خودروها، مثل خیلی از شما هنوز نمی دانم تویوتا می خواهد کمری را به کجا ببرد؟ خودرویی که 12 سال به عنوان پر فروش ترین خودرو دنیا انتخاب شد، انگار این روزه ها طرفدارانش با ترس و لرز به سراغش می روند. باز خوشحالم که اینبار تویوتا زود دست به کار شد و تغییرات ظاهری در نسخه کنونی را بوجود آورد.

camry-2015-1

کمری 2015 با 2000 قطعه جدید به بازار می آید، از آن طراحی پشت بد ترکیب و ناقص اش دیگر خبری نیست. طول خودرو 4.5 سانتیمتر و محورهایش یک سانتیمتر بزرگتر شده و مدلی دوست داشتنی با نام XSE به خانواده کمری اضافه شده است.(عکس زیر). اما تویوتا، کمری 2015 را شبیه به تویوتا آوالون کرده و دیگری خبری از کنفرانس هایی که از اصول طراحی فوق العاده کمری کنونی دفاع می کردند نیست. این برای تویوتا یک عقب گرد اساسی محسوب می شود. سپرهای جدید و ورودی هوا بزرگ و آینه های هندسی شکل کمی به زیبایی کمری 2015 افزوده است.

camry-2015-2

مثل همیشه از نظر فنی و کیفیت داخلی بی نقص خواهد بود. درون کابین کمری 2015 به گفته تویوتا از موادی استفاده شده که عایق صوتی بهتری نسبت به گذشته هستند، مثلا کفپوش خودرو 30 درصد کمتر از گذشته صدا را به کابین منتقل می کند. همچنین صفحه کیلومتر تغییر کرده و مجهز به یک مانیتور 4.2 اینچی TFT شده، برای کنسول مرکزی هم خروجی برق 12 ولت به همراه پورت USB و سیستم سفارشی شارژ وایرلس برای اسمارت فون ها (برای اولین بار در جهان) تعبیه شده است.

camry-2015-3

زمان عرضه آن ابتدای پاییز 2014 معین شده و هنوز از قیمت آن خبری نیست. البته که نباید انتظار تغییرات زیادی در قیمت، به جز مدل XSE داشته باشیم. در ادامه به تصاویر بیشتر و یک ویدئو جذاب توجه کنید.

camry-2015-4

camry-2015-5

camry-2015-6

camry-2015-7

amir4444 بازدید : 29 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آیا هدف هایتان را برای سال جدید درست انتخاب کرده اید؟

31 فروردین 1393

آیا هدف هایتان را برای سال جدید درست انتخاب کرده اید؟

هنوز زمان زیادی از سال جدید نگذشته است. احتمالاً شما از هم از جمله افرادی بوده‌اید که با شروع سال نو هدف‌ها و آرزوهای جدیدی را برای خود در نظر گرفته‌اید تا در این سال به آن‌ها برسید. بگذارید در همین ابتدا سرنوشت این «تصمیم می گیرم امسال» ها را برایتان پیش‌بینی کنیم:

۱) فارغ از هر هدفی که برای امسال خود گذاشته باشید- چه کم کردن وزن باشد، چه پس انداز کردن بیشتر پول و…- و فارغ از اینکه این تصمیم را اجرا کنید یا نه یک گام از کسی که هیچ تصمیمی برای این کارها نگرفته باشد جلوتر هستید.

۲) اگر بتوانید اجرای تصمیمتان را تا آخر فروردین‌ماه ادامه دهید به احتمال زیاد تا آخر سال نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

۳) با استفاده از یک سری استراتژیهای خاص و ابزارهای جدیدی که تکنولوژی در اختیار شما قرار داده است شانس موفقیت خود را به طور قابل ملاحظه‌ای می‌توانید افزایش دهید.

بیشتر مردم در تمام طول سال بر سر تصمیماتشان نمی‌مانند. آن‌ها با انگیزه بالا شروع می‌کنند ولی بدترین استراتژیها را برای عملی کردن آن به کار می‌برند و انتظار دارند که قدرت مقاومت در برابر وسوسه‌های مختلف از آسمان به آن‌ها برسد! تا آخر ماه اول یک سوم افراد و با گذشت نیمی از سال بیش از نیمی از آن‌ها از تصمیم خود عقب‌نشینی می‌کنند.

آن‌ها شکست می‌خورند چون به تدریج اراده خود را از دست می‌دهند. دانشمندان علوم اجتماعی دیگر به قدرت اراده به چشم عنصری تزیینی نگاه نمی‌کنند و آن را نوعی انرژی ذهنی می‌دانند که با وجود گلوکز در خون تقویت شده و وقتی شما تصمیم به کنترل خود می گیرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. نتیجه چیزی است که دانشمندان آن را «استهلاک نفس» نامیده‌اند. آن‌ها دریافته‌اند که راه حفظ یک تصمیم از نوع «تصمیم می گیرم امسال» در نظر داشتن محدودیت‌های نیروی اراده است.

مطالعه‌ای روی واکنش‌های افراد به وسوسه‌هایشان در طول روز انجام شده است و بر عکس آنچه که فکر می‌کنیم نتایج نشان دادند که افراد دارای قوی‌ترین نیروی اراده کسانی هستند که کمتر از اراده خود استفاده می‌کنند. این افراد به جای پشت سر گذاشتن پی در پی موقعیت‌های وسوسه آمیز زندگی خود را طوری تنظیم می‌کنند که کمترین مقدار وسوسه را تجربه کنند. آن‌ها تهاجمی عمل می‌کنند، نه تدافعی و از پیش از نیروی اراده خود استفاده می‌کنند تا انرژی خود را ذخیره کرده و بتوانند به هر میزان که می‌توانند کنترل نفس خود را به عهده عوامل بیرونی بگذارند.

استراتژیهایی از این دست به خصوص وقتی که در حال تلاش برای کاهش وزن که رایج‌ترین و درعین‌حال سخت‌ترین تصمیم برای سال جدید بسیاری از افراد است هستید مهم هستند. هر چه بیشتر به بدن خود گرسنگی بدهید گلوکز کمتری در خون شما خواهد بود و این یعنی نیروی اراده کمتر. به دلیل این فعل و انفعالات حتی افراد با قویترین نیروهای کنترل نفس نیز کار بسیار سختی برای حفظ تناسب اندام خود دارند. امروزه نگه داشتن خودتان از همیشه سخت‌تر شده است چون غذاهای با کالُری بالا، گجتها و وبسایتهای جالب و وقت کش بیشتر از هر روز بازاریابی می‌شوند. ولی درعین‌حال استراتژیهای بهتری نیز با وجود علم امروزه در دسترس قرار دارد.

در همین راستا بسیاری استراتژیهای ساده وجود دارند که هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند:

یک هدف برای خود انتخاب کنید ولی آن را واضح و مشخص متوجه شوید.

به جای هدف «کم کردن وزن» یا «تغذیه سالمتر» اهداف خود را مشخص تر کنید. مثلاً بگویید می‌خواهم هر هفته یک کیلوگرم وزن کم کنم. و خود را در یک زمان خاص به یک هدف بزرگ محدود کنید.

خودتان را متعهد کنید.

استراتژی کلاسیک اودیسه یعنی بستن خودش به دکل برای وسوسه نشدن، همچنان در دنیای مدرن کاربرد دارد. در کنار کارهای ساده‌ای که خودتان انجام می‌دهید می‌توانید با ایمیل کردن یا اطلاع دادن اهداف سال جدیدتان به دوستانتان یا پست کردن آن در فیسبوک بیش از پیش خود را متعهد کنید.

برون سپاری کنید.

شما می‌توانید کنترل خودتان را با به اشتراک‌گذاری پیشرفتتان با دوستانتان از طریق مثلاً توییتر یا فیسبوک برون سپاری کرده و مثلاً در مورد تغییرات وزنتان اطلاع‌رسانی کنید. هر چه بیشتر خود را محصور کنید موفق‌تر خواهید بود.

خود را رصد کنید.

سابقاً متخصصین تغذیه توصیه می‌کردند که افراد بیشتر از یک بار در هفته خود را وزن نکنند تا از تغییرات وزنشان ناامید نشوند ولی تحقیقات جدید نشان داده‌اند که وزن کردن روزانه بهتر کار می‌کند. نظارت بر خود در هر تصمیمی نقش کلیدی دارد.

علاوه بر این استراتژیها نکات زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

- به یک نزول مقطعی واکنش غیرمنطقی نشان ندهید.

- به خود امید دهید که فردا روز دیگری است.

- هر چند وقت یک‌بار به خودتان جایزه دهید.

amir4444 بازدید : 32 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان معروف ترین عکس دنیا + ویدئو

31 فروردین 1393

 BIG-PIC

واقعا تصویر بک گراند (پس زمینه) ویندوز xp را باید معروف ترین و پر بازدیدترین عکس دنیا دانست. بیش از میلیاردها بازدید. اما همه ما فکر می کنیم و شاید باور داریم فتوشاپ است!! Charles O’Rear عکاسی است که تصویری به نام Bliss را ثبت کرد. تصویری که پس‌زمینه رایانه‌های مجهز به ویندوز ایکس‌پی در سرتاسر دنیا شد. میلیاردها کاربر این تصویر را مشاهده کردند و البته رنگ و لعاب عکس باعث شد اکثر این کاربران از به وجود آمدن این تصویر به وسیله رایانه اطمینان کامل داشته باشند!

وی راز خلق این عکس را وجود یک تپه ایده‌آل در مکانی ایده‌ال، در زمانی ایده‌ال از سال با ترکیبی ایده‌ال از آسمانی زیبا و رنگ‌های بوجود آمده توسط دوربین RZ67 فوجی فیلم دانسته و البته راز بزرگ‌تر آنکه هیچ ویرایشی با فتوشاپ بر روی آن اعمال نشده است. تنها یک عکس اصیل با ترکیبی از رنگ‌های خیره‌کننده که چشم‌ها را نوازش می‌دهد. Charles معتقد است شاید در صورتی که وی از یک دوربین SLR 35mm استفاده می‌کرد، چنین نتیجه‌ای ایجاد نمی‌گردید!

با ما همراه باشید تا در یک ویدئو کوتاه داستان معروف ترین عکس دنیا را دنبال کنیم.

amir4444 بازدید : 47 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تست هوش سریع + پاسخ

31 فروردین 1393

IQ

شما با یک تست هوش سریع می توانید به درصد و میزان هوش تان پی ببرید. سوالات دارای نکات ریزی هستند. لذت ببرید!

1- فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول ۶ نفر وارد اتوبوس می‌شوند و وزن اتوبوس 480 کیلو سنگین تر می شود. در ایستگاه دوم سه نفر بیرون می‌روند و پنج نفر وارد می‌شوند. میانگین وزن آنها 70 کیلوگرم است. حالا اگر به ازای هر 100 کیلوگرم وزن مصرف بنزین 1 لیتر بیشتر شود، در طی این دو ایستگاه دقیقا چقدر اتوبوس بیشتر مصرف کرده است؟

2- یک مأمور پلیس مجرمی را از طبقه اول تا طبقه پنجم ساختمانی تعقیب می‌کند. او چند طبقه پیموده است؟ مأمور پلیس نتوانست مجرم را دستگیر کند و مجبور است از طبقه پنجم تا دهم را نیز بالا برود. حالا چند طبقه باید بپیماید؟

3- پنج کلاغ روی درختی نشسته‌اند. سه تا از آنها در شرف پروازند. حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می‌ماند؟

4- چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شدند؟

5- شیب یک طرف پشت بام یک شیروانی 60 درجه است. طرف دیگر 30 درجه است. خروس کجای این پشت بام می تواند تخم بگذارد؟

6- حلزونی دور یک استادیوم می‌خزد. وقتی در جهت عقربه‌ های ساعت حرکت می‌کند در یک ساعت و نیم دایره را تمام می‌کند. وقتی خلاف عقربه‌های ساعت حرکت می‌کند در ۹۰ دقیقه دایره را طی می‌کند. علت تفاوت چیست؟

7- این سوالی حقوقی است. هواپیمایی از دالاس به سمت مکزیک در حرکت است و در مرز این دو سقوط می‌کند. بازمانده‌ها را کجا دفن می‌کنند؟
8- شکل زیر از کنار هم گذاشتن تعدادی چوب کبریت ساخته شده است:الف: سه تا از کبریت‌ها را بردارید تا فقط چهار مربع باقی بماند. زمانی که این کار را انجام دادید، دوباره چوب کبریت‌ها را سر جای‌ شان قرار دهید.
ب: حالا چهار تا از چوب کبریت‌ها را بردارید تا فقط سه مربع باقی بماند.

9- من دو سکه به شما می‌دهم که مجموعش ۳۰ تومان می‌شود اما یکی از آنها نباید ۲۵ تومانی باشد. چطور؟

10- دو نفر با هم یک مسیر را پیاده طی می‌کنند. یکی از آنها این مسیر را یک ساعته طی می‌کند،اما نفر دیگر دو ساعته. چرا؟

 

پاسخ‌ها

۱) دقت کنید که در ابتدای سوال، آمده است فرض کنید شما راننده یک اتوبوس برقی هستید. پس منبع انرژی برق است

۲) پلیس چهار طبقه بالا آمده است (نباید طبقه اول را بشمارید).در قسمت دوم پلیس پنج طبقه بالا می‌رود (۵ =۵-۱۰) می‌توانید با کشیدن شکل جواب‌ها را امتحان کنید. اغلب ذهن اشتباه می‌کند و دو قسمت را یکسان می‌بیند.

۳) همه کلاغ‌ها. چون آنها فقط در شرف پرواز هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده‌اند. اگر جواب شما ۲ بوده است بدانید محاسبات جلوی تفکرتان را گرفته است.

۴) هیچ. آن حضرت نوح بود که حیوانات را به کشتی برد و نه موسی.

۵)  هیچ کجا. خروس‌ها که تخم نمی‌گذارند. البته این سوال به اصطلاح نخ ‌نما شده است و خیلی‌ها آن را می‌دانند. می توانید آن را برای کودکان بازگو کنید

۶) فرقی نمی‌کند. یک ساعت و نیم برابر با نود دقیقه است.

۷) بازمانده ها را دفن نمی‌کنند. آنها جان سالم به در برده‌اند. شما به وسیله کلمات حقوقی و دفن منحرف شده‌اید.

۸) جواب قسمت الف: سه کبریت افقی ستون میانی را بردارید (در ذهن شما فرض بر این است که این مربع‌ها باید به طوری با هم در ارتباط باشند)

جواب قسمت ب: یک علامت به علاوه (+) از داخل این شکل حذف کنید. حالا یک مربع بزرگ و دو مربع کوچک دارید (ذهن شما فرض بر این دارد که مربع ها باید هم اندازه باشند).

۹) یک ۲۵ تومانی و یک ۵ تومانی. به یاد بیاورید (فقط یکی از آنها) نباید ۲۵ تومانی باشد و همین‌طور هم هست. یک سکه ۵ تومانی داریم. شما با عبارت «یکی از آنها نباید…» فریب خورده‌اید.

۱۰) یکی از آنها یک ساعت مچی به همراه داشته و دیگری دوتا ساعت مچی. ذهن شما ممکن است از کلمه ساعت مفهوم زمان را درک کرده باشد در حالی که می‌تواند منظور ساعت مچی یا دیواری یا رومیزی باشد.

 

کمی ذهن تان را ورزش دادید. بدون شک مفید بود.

amir4444 بازدید : 27 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

7 چیز که در صبحانه نباید بخوریم

31 فروردین 1393

Breakfast

موضوع این پست را بی خیال شوید. همین حالا هم با دیدن این عکس لعنتی هوس یک صبحانه استثنایی را کرده ایم. نگویید نه که آب دهانتان راه افتاده است. بی خیال!! 7 چیز که در صبحانه نباید بخوریم و انتخاب های غلطی به شمار می آیند را در خواندنی ها با هم مرور می کنیم:

ژامبون، همبرگر و سوسیس

گوشت های فراوری شده نیترات دارند که سبب سرطان روده می شود. درحقیقت موسسه تحقیقات سرطان لیستی از بهترین کارهایی که می توانید برای کاهش خطر سرطان انجام دهید منتشر کرد. شماره یک این لیست دوری کردن از نیترات ها بود. این برای کسانی که صبحانه گوشت می خورند چه معنی دارد؟ زمان آن رسیده که نظر متفاوتی راجع به صبحانه تان پیدا کنید.

غلات شکری

چگونه می توانید بین غلات شکری بد و نوع خوب آن برای صبحانه تفاوت قائل شوید؟ بعضی از این غلات مخصوص صبحانه سرشار از کربوهیدرات و شکر هستند. وقتی آنها را می خورید، میزان قند خون به سرعت اوج گرفته و بعد پایین می آید. احتمالا دلتان نمی خواهد انرژی تان در شروع روز سقوط کند. پس بهترین کار این است از خوردن این غلات شیرین شده خودداری کنید. درعوض غلاتی با میزان فیبر و پروتئین بالاتر انتخاب کنید. آیا در جستجوی یک ایده دیگر هستید؟ پس برای پروتئین و فیبر بیشتر به صبحانه خود تخم کتان یا گردو اضافه کنید.

پن کیک های بسته بندی شده با شیره های مصنوعی

در حالیکه شیره طبیعی یک شیرین کننده سالم است، اما بعضی شیرین کننده های مصنوعی در مغازه وجود دارد که سرشار از شیره ذرت با میزان قند بالا هستند. این شیرین کننده ها که از ذرت گرفته می شوند، در غذاهای بسته بندی شده و فراوری شده موجودند. قند بالای شیره ها که بین اندام ها ذخیره می شود، منجر به چاق شدن در ناحیه شکم می شود. این نوع چاقی هم می تواند سبب سرطان شود. در مطالعات جدید نیز مصرف این شیرین کننده های مصنوعی با دیابت ارتباط داده شده است. این شیرینی ها نه تنها با آرد سفید تصفیه شده درست شده اند، بلکه شکر زیادی نیز بهشان اضافه شده است. شکر بدترین چیز برای تغذیه در اول صبح است، زیرا نتیجه اش بالا رفتن سریع قند خون است. این به معنی این است که سریع تر گرسنه شده و احتمال بالارفتن قند خون، دیابت و چاقی افزایش پیدا می کند. اگر تمام اینها به اندازه کافی نیستند که پن کیک را از صبحانه تان حذف کنید، پس باید بگوییم تعداد زیادی از دانشمندان معتقدند شکر و سرطان ارتباط مستقیم با هم دارند.

ساندویچ های ماکرویوی برای صبحانه

صبحانه های سالم هم برای صبحانه وجود دارد، اما تعداد زیادی از این ساندویچ های بسته بندی شده حاوی مواد نگهدارنده و سدیم است. بهترین کار این است که خودتان با استفاده از تخم مرغ و نان تست یک ساندویچ سالم درست کنید.

خامه های طعم دار و ماست های پرچرب میوه ای

این خامه ها و ماست ها کالری زیادی دارند و به صورت مصنوعی هم مزه دار شده اند

کلوچه ها

این شیرینی ها فوق العاده پرکالری هستند و و از موادی ساخته شده اند مثل آرد سفید، روغن و مقداری زیادی شکر که بدنتان به  آنها نیازی ندارد. اگر انتخاب دیگری به غیر از آن ندارید مقدار کمی به اندازه یک تخم مرغ بخورید.

amir4444 بازدید : 48 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

راز صورتی زیبا در اول صبح

31 فروردین 1393

good-skin

خیلی شده که ما وقتی صبح از خواب بیدار می شویم از ظاهرمان راضی نیستیم و اینکه زودتر بیدار شویم و زمان زیادی را صرف آن کنیم، هم کلافه مان کرده و هم واقعا همیشه امکان پذیر نیست. به راستی راز صورتی زیبا در اول صبح چیست؟

با چهره تمیز به رختخواب بروید

عادت کنید صورت خود را قبل از اینکه به رختخواب بروید، بشویید. اگر شما با صورت چرب و کثیف به رختخواب بروید، منافذ پوست شما نمی تواند نفس بکشد، استفاده از یک پاک کننده ی خوب برای خلاص شدن از تمام آلودگی های پوستی، بسیار خوب است. اگر آرایش دارید، با استفاده از یک لوسیون؛ آرایش خود را پاک کنید تا منافذ پوست باز شود. کمی زمان گذاشتن پیش از خواب بسیار هوشمندانه تر از گذاشتن چند برابر زمان در صبح فردا است. آقایان هم می توانند با شستشوی صورت پیش از خواب، اجازه نفس کشیدن بهتر به منافذ پوست شان را بدهند.

از مرطوب کننده ها غافل نشوید

فقط تمیز کردن کافی نیست. مرطوب کننده نیز ضروری است، شب، زمان مناسبی برای استفاده از یک مرطوب کننده خوب است. ارزش این کار را زمانی متوجه می شوید که وقتی صبح از خواب بیدار شدید و به آینه نگاه کردید، صورت خود را با پوستی زیبا، نرم و انعطاف پذیر، خواهید دید.

به لب ها توجه کنید

فقط مرطوب کردن پوست هم کافی نیست. اگر می خواهید هنگام صبح لب های نرمی داشته باشید، مرطوب کننده لب هم بسیار مهم است. استفاده از یک نرم کننده لب خوب قبل از اینکه به رختخواب بروید، بسیار کمک کننده است. می توانید از محصولات ساده و طبیعی استفاده کنید.

دندان های خود را مسواک و از نخ دندان استفاده کنید

میکروب ها در شب فعال تر هستند، از این رو مسواک زدن دندان ها قبل از اینکه به رختخواب بروید، ضروری است. همچنین مطمئن شوید که به اندازه کافی نخ دندان زده اید، به طوری که شما وقتی صبح از خواب بیدار می شوید به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید.

موها را قبل از خواب، برس بزنید

اگر با موهای گره خورده به رختخواب بروید، در صبح گره های مو دو چندان می شود. این کار منجر به شکستگی موهای تان می شود. بنابراین حتما قبل از خواب موهایتان را خوب برس بزنید.

به موها استراحت بدهید

موقع خواب موهای خود را از عقب نبندید. یا کلاه سرتان نگذارید. موها هنگامی که شما صبح از خواب بیدار می شوید، حالت گره خورده و درهم برهم پیدا می کند در ضمن بهتر است، شب ها موها را باز بگذارید، تا کمی استراحت کنند. رو به پایین نخوابید مطالعات نشان می دهد که در خواب وقتی صورت به طرف پایین باشد با گذشت زمان پوست دچار چین و چروک می شود زیرا کل وزن سر بر روی پوست قرار می گیرد و همین امر باعث ایجاد خطوط نازک روی پوست می شود.

حداقل ۸ ساعت بخوابید

آیا می دانید خواب خوب راز زیبایی است؟ خواب قطعا آثار شگفتی به روی زیبایی دارد. هنگامی که شما خواب هستید، تمام عضلات بدن شما شل می شوند، نتیجه این است که هنگام صبح پوست تازه و خوبی خواهید داشت.

امیر حسین شاهرخی بازدید : 44 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام

دانشجویانی که درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی را در نیمسال دوم 92-91  اخذ کرده اند. فایل زیر را دانلود نمایند.

 

منبع اصلی سایت استاد موجودی

امیر حسین شاهرخی بازدید : 42 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

روند ایجاد فهرست اتوماتیک توسط سرکار خانم حسن زاده ، از دانشجویان درس شیوه ارائه تهیه و ارسال شده است.

ضمن تشکر از ایشان ، متن ارسالی ایشان را جهت استفاده سایر دوستان در وبلاگ قرار می دهم.

 

با سلام و تبریک سال نو اموزش فهرست سازی برای من خیلی کارگشابود لذا اموزشش رو برای دوستان تهیه کردم در صورت لزوم بقیه هم استفاده کنند:
1- ابتدا در متن مورد نظر یک صفحه خالی برای فهرست ایجاد می کنیم .
2- یکی از سرفصل های متن را انتخاب می کنیم .
3- در سر برگ home در قسمت styles ، فلش کوچک گوشه سمت راست را میزنیم تا کادر styles باز شود ، درپایین این کادر سه دکمه وجود دارد ، دکمه سمت چپ یعنی new style را میزنیم .
4- در کادر باز شده مشخصات سر فصلهای متن را انتخاب می کنیم این مشخصات شامل نام، فونت، اندازه، رنگ و... می باشد (به طور پیش فرض مشخصات سرفصلی که انتخاب کریم فعال است) در نهایت ok کرده و از کادر خارج می شویم .
5- سبکی که تولید کردیم در سربرگ home و در قست styles با نامی که برایش انتخاب کردیم نمایان می شود .
6- به متن می رویم و سر فصل هایی را که می خواهیم در فهرست قرار گیرند را انتخاب کرده و پس از انتخاب هر یک ، دکمه مربوط به سبکی که ایجاد کردیم را میزنیم تا فرمت سرفصلها شبیه فرمت سبک گردد . این کار را برای تمامی سر فصل ها یی که میخواهیم در فهرست قرار گیرند انجام میدهیم (هر نوشته ای از متن که این سبک روی آن اعمال شود به فهرست خواهد رفت) .
7- حال کلید مکان نما را در ابتدای صفحه سفیدی که برای فهرست ایجاد کردیم میبریم .
8- به سربرگ references رفته و گزینه table of contents را کلیک میکنیم .
9- در پایین کادر باز شده عبارت insert table of contents را کلیک میکنیم .
10- در کادر باز شده دکمه options را کلیک میکنیم .
11- در این صفحه تمام سبکها وجود دارند و معمولا جلوی سبکهای heading 1 ، heading 2 ، و heading 3 اعداد 1 و 2 و 3 نوشته شده است . تمامی این اعداد را پاک کرده و در مقابل سبکی که خودمان ایجاد کرده ایم عدد 1 را می نویسیم
12- در نهایت تمام کادرها را ok می کنیم به این ترتیب فهرست ما ایجا شده است .
13- درنهایت میتوان کل فهرست را انتخاب کرده وفونت واندازه آن را تغییر دهیم .

امیر حسین شاهرخی بازدید : 100 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (4)

با عرض سلام

دوستان واسه راحتی کار شما تمامی جزوه ها و نمونه سوالهای استاد شیر محمدی رو واسه دانلود روی سایت

 

میزارم که در ادامه میتونید دانلود کنید

 

 

دانلود نمونه سوال پایان ترم ریاضی گسسته

 

منبع اصلی سایت استاد شیر محمدی

امیر حسین شاهرخی بازدید : 412 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

با عرض سلام

دوستان واسه راحتی کار شما تمامی جزوه ها و نمونه سوالهای استاد شیر محمدی رو واسه دانلود روی سایت

 

میزارم که در ادامه میتونید دانلود کنید

 

دانلود تمرین ریاضی گسسته فصل اول(منطق گزاره ها)

 

 

منبع سایت استاد شیر محمدی

امیر حسین شاهرخی بازدید : 78 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

با عرض سلام

دوستان واسه راحتی کار شما تمامی جزوه ها و نمونه سوالهای استاد شیر محمدی رو واسه دانلود روی سایت

 

میزارم که در ادامه میتونید دانلود کنید

 

 

دانلود نمونه سوال پایان ترم ریاضی گسسته

 

الف. منابع:

۱-جزوه

۲- کتاب ساختمانهای گسسته نوشته بهروز قلی زاده.

تذکر: منبع اصلی جزوه میباشد، لذا گرفتن کتاب الزامی نیست.

ب. نحوه تقسیم نمره:

امتحان میان ترم ۵، امتحان پایان ترم ۱۴ و حل تمرین ۲ نمره است.

تذکر ۱: نمره حل تمرین توسط استاد حل تمرین به دانشجویان تعلق میگیرد.

تذکر ۲: معیارها برای تعلق نمره حل تمرین به دانشجویان، حضور در کلاس حل تمرین، تحویل بموقع تکالیف محوله و فعال بودن در کلاس حل تمرین است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

امیر حسین شاهرخی بازدید : 35 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

داستان طنز ۴ داشنجو

چهار دانشجو شب امتحان به جای درس خواندن به مهمونی وخوش گذرونی رفته بودند و هیچ آمادگی امتحانشون رو نداشتند.

روز امتحان به فکر چاره افتادند وحقه ای سوارکردند به این صورت که سر و رو شون رو کثیف کردند ومقداری هم با پاره کردن لباس هاشون در ظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند.

سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودندویک راست به پیش استاد رفتند.

مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند:

که دیشب به یک مراسم عروسی خارج ازشهر رفته بودندو در راه برگشت از شانس بد یکی از لاستیک های ماشین پنچرمیشه و اونا با هزار زحمت و هل دادن ماشین به یه جایی رسوندنش واین بوده که به آمادگی لازم برای امتحان نرسیدند کلی از اینها اصرار و از استاد انکار، آخر سر قرار میشه سه روز دیگه یک امتحان اختصاصی برای این ۴ نفرازطرف استاد برگزار بشه،

آنها هم بشکن زنان از این موفقیت بزرگ، سه روز تمام به درس خوندن مشغول میشن و روز امتحان با اعتماد به نفس بالا به اتاق استاد میرن تا اعلام آمادگی خودشون رو ابراز کنند

استاد عنوان می کنه بدلیل خاص بودن و خارج از نوبت بودن این امتحان باید هر کدوم از دانشجوها توی یک کلاس بنشینند و امتحان بدن که آنها به خاطر داشتن وقت کافی وآمادگی لازم باکمال میل قبول می کنند.

امتحان حاوی دو سوال و بارم بندی از نمره بیست بود:

۱ ) نام و نام خانوادگی؟ ۲ نمره

۲ ) کدام لاستیک پنچر شده بود؟ ۱۸ نمره

الف) لاستیک سمت راست جلو
ب) لاستیک سمت چپ جلو
ج) لاستیک سمت راست عقب
د) لاستیک سمت چپ عقب

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوستان از کدام کیبورد استفاده میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 1,907
  • بازدید کلی : 70,303