loading...
موزیک
امیر حسین شاهرخی بازدید : 3959 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (3)

سلام دوستان....


یک سری پلی بک های مجلسی دارم که تقریبا 400 500 مگه ...خودم تو مراسم ها استفاده میکنم (همین مطلب پایین صفحه)
.....اپ کردم ...داان کنید حالشو ببرید(اگر هم پلی بک خاصی مد نظرتون هست بگین.اگر داشته باشم میذارم)


















عمر گل لاله _ هادی کاظمی(امروز رکورد کردم ....خیلی قشنگ شده)
 


از بوسه تا عشق( رکورد خودمه ....مال سریال ترکیه.. خیلی قشنگ شده)









کجایی _ احسان خواجه امیری(این رکورد خودمه نظر بدید)














لحظه ها ـ معین

















.....................................


اینم چند سری از اون پلی بک هایی که قولشو دادم.(دوستان عزیز .جدید و قدیمی درهمه ها...بعدا اعتراض نکنید که چرا انقدر قدیمیه . هرچی که هست دارم میذارم. ) زود تر دان کنید چونکه دیگه نمیتونم جایی دیگه آپ  کنم ..حجمشون خیلی بالاست سرعت هامونم خیلی پایینه

  







اینم یکی دیگه تقسیم شده به 3 پارت







درصورت خرابی لینک ها خبر بدین ممنون میشم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza hm در تاریخ 1394/06/04 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب من ارشيو پلي بكتونو ميخام هزينشم تقبل ميكنم
پاسخ : با سلام دوست عزیز بزودی قرار داده میشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/05/16 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

جون خودت اینا چرا دان نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ی کاری بکن جون خودت
پاسخ : با عرض سلام

دوست عزیز این پلی بکها مال قدیمه لینک دانلودش احتمالا پاک شده میگردم اگه تو آرشیوم داشتم حتما دوباره واستون میزارم

این نظر توسط amin در تاریخ 1394/03/25 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

سلام . من به این پلی بک ها احتیاج شدید دارم .همه سایت هایی که اپلود کردین مش.ل دارن اگر میشه توی پیکو فایل اپلو کنید
پاسخ : با سلام
بزودی پلی بک های جدید آپالود میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوستان از کدام کیبورد استفاده میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,880
  • بازدید کلی : 70,276