loading...
موزیک
امیر حسین شاهرخی بازدید : 235 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام

باسلام من امیر حسین شاهرخی هستم متولد  1366  خدمتتون عرض کنم که اگه بخوام یه مختصر از خصوصیات اخلاقیم و بیوگرافی خودم بگم اینه که  بسیار مهربون شوخ طبعم  و البته یه خورده هم مغرور . دانشجوی رشته کامپیوتر هستم و هم در زمینه کامپیوتر  و هم  و در زمینه موسیقی فعالیت میكنم وخواننده و
نوازنده ومدرس سازهای پیانو و کیبورد و گیتار به سبک پاپ وکلاسیک هستم
وفعالیتهایی همچون :ساخت انواع موزیک تیتراژ-تبلیغات تلویزیونی وکلیپ وهمچنین تدریس خوانندگی-کیبورد-گیتار-پرکاشن-وریتم سازی دارم

خوشحال میشم بتونم كمكی به شما علاقه مندان به موسیقی بكنم

ارتباط با من با شماره درج شده روی کارت ویزیت پایین

موفق و پیروز باشید

امیر حسین
 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوستان از کدام کیبورد استفاده میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 1,900
  • بازدید کلی : 70,296